måndag, november 13, 2006

tankesmatter.

18:03

Alltid lika glad när folk uppdaterar sina blogger - det ger mig något att läsa och förhoppningsvis lära mig något nytt. Idag har jag varit tvungen att kolla upp vad "Modus Ponens" är för något, för annars hade jag gått och undrat resten av dagens tills jag hade frågat någon. Jag tycker om Wikipedia. :)

Hum. Jag loggade in på MSN hos farmor&farfar i nån minut innan vi skulle gå därifrån, och då står fortfarande mitt citat från Alladin kvar där, och då fastnade jag i Disneyfilmer och när bror och jag stod och väntade på tåget stod jag och citerade hejvilt ur Alladin, Mulan, Herkules, Lejonkungen.. osv. och skrattade så jag fick ont i magen. (Det fanns en tid när jag kunde citera hela Alladin utantill.) Bror tyckte nog att jag var lite underlig, men han är ju van och dessutom skrattade han också. Men, för att komma fram till vad som det var meningen från början - undrar om det finns någon i min sällskapskrets som skulle ha lust med att ha filmkväll med bara Disneyfilmer? Hmm. Måste ha lite undersökningar. Det vore hur kul som helst. :)

I högtalarna just nu --> Diana Ross & The Supremes - Can't hurry love.
Klämkäckt. ;)

Inga kommentarer: