fredag, november 17, 2006

Stressmorgon.

09:02

Jag är en aning försenad i mitt tidschema, och det beror på vad? Jo, jag ställde mig och sorterade tvätt, klockan halv nio en fredagsmorgon. Det var inte pga. några snälla avsikter om att "Nu slipper mamma göra det", utan helt egoistiskt "Jag har inga rena träningskläder!" och mamma jobbar ju --> jag får väl tvätta själv. och hon blir kinkig på mig om jag bara tvättar mina grejer. Alltså jag sorterade hela familjens tvätt när jag ändå var igång. Jag ska slå min lillebror för att hans strumpor är utochin - det är inte det trevligaste jag vet, att vända på hans äckliga svettiga strumpor. Men stor brors tvätt var enkel att sortera. Svart 40, svart 40, svart 40, blått 40, svart 40.. osv. :P

Shit, stress. Linserna ska in och träningskläder ska packas och mat ska hällas i burkar.
:)

1 kommentar:

Ocke sa...

Svart ftw :D