torsdag, november 16, 2006

Lite för sent för att skriva - jag borde sova nu.

22:58

Pappa hämtade mig från träningen i en skruttig gamla lastbil, jätteroligt.^^

Av okänd anledning har datorn helt självsvådligt laddat hem en låt från Mulan och jag satt och lyssnade på den idag och insåg att hur ska jag kunna se på Disneyfilmer med folk omkring, jag gråter ju för i rpincip ingenting, dvs. cirkus två ggr per film läcker jag. Åh jösses. De kommer skratta åt mig. :P

Jag skulle.. jag skulle vilja träffa Jennifer igen. Inte bara slumpmässigt på tåget ibland, utan ta en fika och prata lite. Kruxet är att jag inte har hennes nummer eller vet vart hon bor eller vet hennes efternamn en gång.. men det borde ju gå att hitta? Joo, det går att hitta. Jag ska leta imorgon.

Imorgon ska jag in till skolan vid tio och sätta mig och plugga med folk. Och ringa Gabby och försöka uttröna vilka som faktiskt kan komma på lördag. Jag har fortfarade bara ett ja och en himla massa kanske. Dammsuga rummet också. Och byta sängkläder. Det visade sig att de lakanen jag har nu var så tunnslitna att de gick sönder häromveckan, och jag har inte orkat uppmana tillräckligt med kraft för att byta dem. :P

Nu så. Natti natt.

Inga kommentarer: