torsdag, november 09, 2006

Spin around me like a dream.

15:09

Jag får inte ge blod för jag har bara en ven som de kunde tappa blod ur, och jag skulle ha minst två. Lesset. :( Skitsur på mina föräldrar som ger mig så dåliga gener. Vad är det för stil? Inte heller överdrivet glad på ungdomsmottagningen heller. Telefontid mellan halv elva och tolv, åh, vad bra, för då är jag ju inte i skolan varje dag. När jag sedan hoppade av tåget i Kållered på hemvägen för att gå dit och boka tid så fick jag vet att det fick jag inte göra, för boka tid fick man bara göra under angiven telefontid? Ursäkta mig? Men.. vad bra. Jättebra. Om jag dör snart så ska jag skylla på ungdomsmottagningen i Kållered.

Västtrafik försenade mig 20 minuter imorse genom att stannat fast tåget mellan Mölndal och Liseberg och där fick jag snällt sitta och vänta. Jag har skrivit på en sån där klagolapp, ska posta den alldeles strax för jag ska upp till affären och handla bananer och yoghurt. Lovat mamma att hämta upp en video åt henne på biblioteket också. Jag känner inte för att plugga kemi nu alls. Jag är ganska trött på kemi. Jag behöver en helg. Någon borde ha en filmkväll åt mig.

Inga kommentarer: