torsdag, november 09, 2006

Jag kan se dig även om jag blundar när du rör mig.

07:55

Godmorgon. Faktiskt. Lite sömnigt yrvaken med drömdamm i ögonen - jag gnuggar i dem med jämna mellanrum. Sitter och sniffar då och då i min urdruckna kaffekopp, jag tycker om doften av kaffe. Jag vaknade vrålhungrig, det var länge sen. Mitt engagemang att ta på mig socialt accepterade kläder ligger på minus, så det blir nog någon slags kompromiss i klädväg --> inte mjukisbyxor, men inte någon överdriven ansträngning heller.

Jag fnittrar fortfarande över det som Linda berättade för mig igår. "Linda, Linda, Johanna mår bra." HAHAHAHA^^. Internt, jag vet. Fråga mig helst inte :)

Martin Stenmarck sjunger för mig ".. jag tror på Gud när du dansar med mig." och jag småler och tycker han är en bra start på dagen. Tycker musik är en bra start på dagen. Jag skulle vilja baka scones snart någon dag, men jag kommer mig inte för det. Skulle vilja åka till Redbergsparken igen också, jag tror jag fixar det nu. Hur länge sen är det sist? minst två år. Kanske tre.

Idag - kemi, ta blodprov, plugga med Anna, träningar ikväll.
Nu ska jag klä på mig.

Inga kommentarer: