tisdag, november 14, 2006

Som att natten här har sett allting och stilla sjunger med.

08:07

Idag hade jag tänkt att vara lite engagerad och gå upp en halvtimme tidigare och yoga mig lite innan skolan, det var så länge sen. Hur bra gick det tror du? Inget vidare kan jag då raskt upplysa dig om. Jag låg och snoozade från halv sju till klockan sju, som är min ordinarie uppstigningstid. Hmm. Jag tror jag borde försöka komma i säng vid tio på kvällarna, kontinuerligt. Jag tänkte göra det igår också.. sen fastnade jag på MSN och vips! var klockan nästan elva. Så bra gick det. :P

Det verkar som Disneyfilmkvällen blir av. Tjoho och glädjeskutt. Nu har jag i och för sig bara frågat två personer.. men mamma och pappa har å andra sidan inte ens sagt att det går för sig, så jag ska väl inte göra mig några för stora förhoppningar än. Jag fick Lina-info igår också - hon mår bra, med tanke på omständiheterna, knallar omkring med en krage och kommer självläka. Phew. En tyngd föll från mina axlar, ungefär. Gock omrking och var lite småorolig hela dagen igår.

Idag är det två ganska mastiga pass med kemi, men efter det så ska jag och min enda sanna kärlek här i världen ut och kika i affärer och ikväll är det träning. Framskjuten träning, för herrarna ska spela match, så jag kommer vara färdig vid sju ikväll. Ovanligt, men trevligt. :)
Nu ska jag ta mig härifrån så jag slipper springa till tåget.
Fridens. :)

Inga kommentarer: