fredag, november 17, 2006

Lay you down on a bed of roses.

22:29

Äckligt sällskapssjuk. Och uttråkad. Jag funderar seriöst på att lägga mig och nanna - jag kommer inte få så mycket mera gjort nu ändå känns det som. Jag har i alla fall lagat mat, ett helt nytt recept - broccolisoppa med linser - som jag hittade på Icas hemsida. Myms. Sen jag kom tillbaka hit upp har jag roat mig med att leta recept och hitta recept samt skriva ut fyra stycken som jag tänkte jag skulle testa på mina intet ont anande bröder och föräldrar på måndag. Eller kanske till och med i helgen? Följade kommer i alla fall att testas:
- Bönbiffar med texmexsmak, serverade med ris&tomatsalsa
- Moussaka (något modifierad, kommer ha köttfärs/qournfärs i.)
- Aubergine och röd pestopasta (även här med köttfärs/qournfärs eller bönor kanske?)
- Blandad bönsoppa

Mu ha ha.
Ja. ^^

Nej. Nu ska jag sova. Ska in till stan imorgon som sagt och plugga.
Spydigast kommentaren idag: "Hälsa diväteoxiden från mig!" Morr. :P

Natti. :)

Inga kommentarer: