lördag, november 18, 2006

Det var långt innan mitt hjärta fick sin form.

09:11

Jag hade session av vridande-och-vändande innan jag somnade igår - men sen sov jag å andra sidan mycket gott och kände hur hela kroppen vrålade "Neeeej!" i protest när klockan ringde imorse. Man ska ju lyssna på vad kroppen säger, så jag ställde fram klockan 25 minuter, vände på mig och somnade om. Eller nästan i alla fall. Problemet var att jag var väldigt kissnödig och låg och förde dialog med mig själv huvuvida jag skulle gå upp (dvs. flytta mig från min underbart varma och sköna säng för att gå upp i ett kallt hus och frysa) eller ligga kvar och försöka somna om ändå. Det hela resulterade i att jag hamnade i nån slags halvdvala. Kompromiss. :P

NU så - uppe, påklädd, till och med riktigt decent. Mitt hår hänger fram över vänster axel i en trulsig lite halvlockig hög och jag luktar gott. Off I go to the train. :)

Inga kommentarer: