tisdag, november 28, 2006

I love your blueeyed voice.

22:27

Jag kom faktiskt iväg från datorn förut - mest för att jag blev hungrig och min mage bråkade och ville ha mat. Alltså ner och käka det som återstod av min lunch och en macka och lite müsli med fil. Sen hade jag ytterligare en timme innan jag egentligen skule åka till träningen, men jag packade ihop mig och åkte en halvtimme tidigare. Det är faktiskt bra, för det är så tråkigt i Aranäshallen när det inte är någon där, så har jag med mig pluggsaker börjar jag per automatik plugga . Alltså pluggade jag i en halvtimme innan det började droppa in folk och störa mig och sen gav vi oss iväg på springtur, jag, Lina, Amelie och Hanna. Under tiden vi sprang (genom stan och sen tillbaka till hallen) börjar ett billarm tjuta och LIna säger: "Åh, hör vad vackert fåglarna sjunger!" och vi andra skrattar så mycket att vi knappt kan springa. Och det var bara en sak av det hon kläckte ur sig. Flickebarnet är inte riktigt klok, det är nog därför jag gillar henne. ^^

TRäningen var i övrigt en besvikelse. Jag visste inte om att damerna hade match, och följdaktligen blev vi runt 10 pers på våran träning och det räcker liksom inte till. Och jag var så trött och inte alls särskilt motiverad. På slutet hade vi tempohandboll och det var inte så mycket tempo för mig alls, och jag kom in i jag-är-så-trött-att-jag-skrattar-åt-allt-fasen, och det är kanske inte så bra, men det blev en av de sakerna som räddade mig från att vara sur resten av kvällen. Den andra saker var att jag fick sällskap hem på tåget, trevligt. :) Och bra, för annars hade jag somnat. Nu har jag fått i mig mat och min energikurva pekar uppåt lite tillfälligt, men kommer krascha ganska snart. Detta resonemang leder till att jag strax ska in i duschen och sen däcka i min säng. Jag har fortfarande inte bytt mina trasiga lakan, herregud, jag suger. :P

Inga kommentarer: