tisdag, november 28, 2006

jordgubbsthé.

16:25

Jag och Sandra har skrivit labbrapport om hur mikroorganismers förökning ökar/minskar i näringslösning med ökande sockerhalt. Det var tråkigt och virrigt och jag tycker det är meningslöst också. Trots det funkar det ganska bra att jobba med Sandra ändå. Hon säger ifrån om det är något hon inte håller med om, och det behöver jag, för annars bestämmer jag allt och kör över den andre och det är inte så bra i ett grupparbete.

Inte hunnit med så mycket mer. Ska och träna handboll sen ikväll, längtar efter det. Det kommer bli en hektiskt helg har jag insett, och imorgon ska jag gå i skolan till kvart i åtta. Kvart i åtta på kvällen! Sen ska jag hem och försöka vara social mot mormor&morfar som ska komma hem till oss imorgon och det är trevligt, men jag kommer vara överkörd av en bulldozer i huvudet och inte kunna formulera en mening från början till slut. Jag ska förpassa min träning till morgonen, jag undrar hur det ska gå. Morgonseg Johanna vimsar omkring på Fysiken. :P

Min bror sitter och skriker efter min lillebror, och jag bara fnissar, för för mig är det så himla kul - i den här familjen så går man inte till folk och pratar med dem, man bara skriker det högsta man kan och hoppas att den andre hör. Gör han/hon inte det gapar man lite högre ändå. ^^

Jag har blivit väldigt långhårig upptäckte jag imorse när jag såg mig i spegeln. Håret hänger en bra bit ner och kittlar mig på ryggen. Härligt. :) Nu ska jag sktrax ner och käka, börjar bli lite hunrig. Sen ska jag plugga. Hoppas jag. Gud, jag måste måste skärpa mig och få lite disciplin på mig själv.

Inga kommentarer: