onsdag, november 29, 2006

dagen som igår gav ett minne kvar och en tingeling-souvernir.

09:03

Jag har vaknat från och till på morgonkvisten, vridit och vänt mig och till slut somnat om igen. Bara för att upprepa nyss nämda process ytterligare några gånger. Yeye. Jag känner mig pigg och utsövd och har fått fullt acceptabel frukost och försökt packa ner saker så att jag kommer överleva. Funderar på att äta lunch hemma hos farmor idag - det vore trevligt. Jag ska ringa henne när jag åker in till Fysiken.

Nu spelar de Winnerbäck på radion och mamma har skruvat upp volymen till en nivå som verkligen inte är acceptabel när man bor i radhus och klockan är nio på morgonen. Hehe. ^^

Mormor&morfar kommer idag, och jag går i skolan till kvart i åtta ikväll. Usch, jag blir bara värre deppad av att komma ihåg det. Mycket kaffe ikväll. Någon som inte har bättre saker för sig kan väl komma förbi med en termos? :P Sen får man ju egentligen inte äta eller dricka i föreläsningssalarna, men det struntar vi i. Det eller sovande studenter.

Inga kommentarer: