onsdag, november 22, 2006

Hush my darling, you're still my darling, the lions sleep tonight

21:56

Jag förusätter att det inte kommer bli några förvånad miner när jag påpekar att jag är trött. Ikväll också, suprise, suprise. :P Jag blev snuvad på min Sanna-funk idag, de skulle tydligen bara byta en vecka och det var den vanliga, Emma, som hade funk på Gibraltargatan idag. Och hon.. hon.. hon var inte Sanna. Tyvärr, jag försökte verkligen vara openminded och allting, men det gick inge bra. Sanna, and Sanna only for my funklessons. Yep.

Åh gud, finns det ens något vettigt att säga om idag som jag inte redan sagt? Hum. Jo, jag träffade en gammal klasskamrat från högstadiet på tåget in till Göteborg idag - hon har förändrats. Jag kan inte sätta fingret på vad, men det har hon. Vid närmre eftertanke har jag också gjort det sen jag slutade nian, så det spelar också in antar jag. Jag tyckte omdet samtalet, gick och kände mig glad i magen ett bra tag efter det. Tack. :)

Jag har skrivit ut mina dikter, nästan alla. Jag skulle vilja sätta mig på ett fik och bara gå igenom och ändra och le och sådär. Och jag skulle vilja ge dem till någon annan för konstruktiv kritik. Om jag vågar. De är mina bebisar, trots allt. Det får bli någon jag litar på.

Nu så - dusch, och i säng.
G'nght.

1 kommentar:

Ocke sa...

:o
vem vare då träffade? ^^
(själv kan jag inte komma på nån från högstadiet jag skulle vilja träffa igen)