söndag, november 05, 2006

Du har visor i ditt hår.

21:23

Jag har spenderat den närmasta timmen med att prata med Gabby i telefonen. Äntligen fick jag tummen ur och ringde henne, jag har tänkt göra det ända sen jag fick reda på att hon flyttat till Frillesås igen. Jag har skratta och babblat och she's really something, isn't she? :) Om alla människor var lika skulle hon fortfarande vara unik. Efter förslag från min sida bestämdes det att vi ska ses efter min skola på tisdag och jag längtar redan. Jag har till och med saknat att vara passiv rökare, det säger en hel del. ^^

Jag dammsög faktiskt, nästan på studs. Mamma blev glad för att hon slapp tjata. Det var bra. Vad som var mindre bra var att en larv uppenbarade sig i salladshuvudet som jag skar när jag skulle hjälpa till med maten. Okej, jag kanske är sjåpig.. men ÄCKLIGT! Djur i maten, okej, men de ska vara döda. Jättedöda gärna. Inte levande och ligga och ringla sig i mitt salladshuvud. Nej, usch. Byt samtalsämne.

Pappa ska åka till Västerås på onsdags igen. Kommer hem på fredag. Suck o suck. Jag vill att han ska vara hemma. Jag ska nog lägga mig att sova snart. Mitt element i mitt rum fungerar inte, det suger. Jag får sova med dubbla täcken och pjyamasskjorta som veckar sig och är ivägen. Det eller frysa. :P

Inga kommentarer: