måndag, november 06, 2006

Det blev vår igen.

14:07

Jag har en paus i mitt pluggande. Sitter högst upp hos farmor&farfar med en dator i knät. Någorlunda obekvämt, men en dator, så jag ska inte gnälla. Jag har lite fritid som jag inte vet vad jag ska göra med. Eller, fritid och fritid. Jag har en himla massa att läsa, så låt oss kalla det ej schemalagd skoltid.

Gud, mina revben gör ont. It has appeard a bump och farmor påstod med ett skadeglatt flin förut att: "Vänta bara, snart får du ett riktigt stort blåmärke." Åh, jag ser så mycket fram emot det. :P

Det är vår. Ja, jag vet att det är november, men det har ju redan hunnit med att vara sommar, en kort höst och en vinter på typ tre dagar, så nu borde det ju logiskt sett vara vår igen. Tala om att växthuseffekten har snabbat på saker och ting. Annars har det inte hänt så mycket värt att nämnas idag. Jag har friskat upp mitt minne om mitosen, som vanligt misslyckats att planera saker med bustrollet och försökt få min enda sanna kärlek här i livet att träffa mig ikväll, men hon är toktrött så vi får väl se hur det går med det.

Vad mer? Mitt bälte tog ett intiativ idag och gick sönder. Mina byxor är på väg ner med jämna mellanrum, men jag har klänning över så det märks inte så mycket i alla fall. Se det positiva. :)

Nu ska jag krama min pappa och kolla min vanliga bloggrunda och sen ner läsa mera kemi och fysiologi. Jag ska träffa Gabby imorgon, jag längtar.

Inga kommentarer: