onsdag, november 22, 2006

Den vinner som är trägen - den förlorar som ger upp.

08:04

Min hud kilar, jag har sovit för lite det senaste. I kombination med tentan tror jag - inte det att jag inte lägger mig, men jag har legat och vridit och vänt på mig för att jag tänkt för mycket innan sovdags. Igår kväll vet jag inte, jag tror jag somnade som en klubbad tjur, för åh, så trött jag var. Tog en vaaarm dusch och tinade upp mina frusna tår, sen rufsade jag vattnet ur håret och kröp ner mellan ett täcke och ett överkast för att hålla värmen. Mina ögon kliar, jag ska skona dem från linserna idag har jag tänkt. Och smörja både händer och fötter med nån hudkräm, för huden är så torr att det stramar i den när jag sträcker på fingrarna.

Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, bortsett från att plugga. Jag borde få liite tid över tycker jag, eftersom jag bara går i skolan tills 11:45 och det boorde inte ta 6 timmar att renskriva två föreläsningar om mikrobiologi. Jag ska nog laga lite mat tror jag, om jag har orken och lusten och ingredienserna och allt annat nödvändigt för att göra det. Planera lördag också, kan ju vara en idé. :)

Jag har match imorgon, det ska bli roligt. Hemma, kvart över sju. Jag ser fram emot det. Hoppa uppåt, inte framåt. :)

Inga kommentarer: