lördag, oktober 28, 2006

Calm

11:28

Pappa sa åt mig "Men låt bli datorn i hallen!" när jag ringde upp honom och frågade en sak nyss, men jag ska bara skriva lite. Bara lite. Jag ska åka till Ikea snart och handla ramar, ev. med min bror och jag kan få honom att vakna först. Det har gått bra att sova, faktiskt, det trodde jag inte. :) Jag behöver duscha innan vi beger oss till Kungsbacka ikväll och jag gruvar mig lite för det. Men det ordnar sig säkert.

Just nu ligger högst upp på önskelista att förkylningen ska lägga ner. Det höstregnar ute, det är grått. Inte så illa som jag skulle kunna tro. :) Jag behöver ta kort sen, och det kommer bli rätt knepigt. För jag vill helst ta dem själv, men jag behöver använda båda händerna i bilden. Hmm. Antingn be någon om hjälp eller ändra på bilden. Hmm.

Inga kommentarer: