lördag, oktober 28, 2006

I woke up just in time.

18:43

Jag har gjort en chokladkaka med en massa nötter och pumpafrön som sak stå i frysen i typ.. tre timmar. Det är bara en timme kvra nu. :) Emil är här, bror är här, jag har kidnappat min brors dator och de står domederar om vilken musik som ska spelas. Well, jag antar att jag får ge med mig i den frågan.

Jag fick med mig min bror idag till Ikea, vi hittade ramarna som jag skulle ha och hittade en jättetrevlig kassakille som hade en knapp som det stod "ny på jobbet" på. Jag tyckte den var stentuff och sa det till honom och han erbjöd mig att köpa den för 200 spänn. Gulligt av honom, men jag var tvungen att tacka nej. :P Sen var jag glad en bra stund. Det är lycka med trevlig kassapersonal. :)

Jag måste duscha snart också. Vi vid 20:30 iväg till kungsbacka och bowla med yrvädret och lite mer folk. Ska bli skoj. Har dock lovat att jag och bror ska spöa henne grundligt, och.. och.. jag är inte så bra i bowling, så jag riserar att förlora min heder. Det lilla skamfilade av den som finns kvar i alla fall. :)

Inga kommentarer: