lördag, oktober 14, 2006

And he kissed me till the morning light.

16:45

Jag är hemma. Jag har lite dåligt samvete för att jag har tränat/gått på handboll istället för att vara hemma och plugga, men jag satt lite med allt jag skulle läsa och överstrykningspenna i pausen och när jag väntade på tåget hem, så lite har jag fått gjort. I alla fall.

Träningen gick bra. Mina ben hatade mig. Sköönt. :) Fortfarande tråkigt att träna ensam men jaja, inte så mycket göra åt den saken. Jag har ju min funk i alla fall. Sen duscha och iväg på spårvagn till handbollen. Handbollen ja. :P När jag kom dit stod det 10-5 tror jag, och slutresultatet var nånstans runt 33-16, eller nåt sånt. Men alltid kul att kolla på handboll, speciellt om någon man känner är med. :) Jag var väl inte den mest högljudda supporten.. men jag hejade tyst, jag lovar. :)

Efter det gick jag gick mot Lisebergs station i solskenet och log måt allt och alla och var glad i magen och trivsam dag. Lugn dag, trots att jag har mycket att göra. Den värsta hysterin har gått och lagt sig och jag har äntligen slappnat av. Sänkta axlar och långa andetag. Min bror har introducerat mig för Regina Spektor och jag har blivit spontant totalkär. Jag vill gifta mig med henne. :)

Inga kommentarer: