torsdag, september 28, 2006

Vart du vill, så fort du kan.

09:35

Om jag var lite mer effektiv i det jag tog mig för på mornarna så skulle jag nog få mer gjort. Det enda jag är riktigt effektiv i är att göra frukost och att äta frukost. Resten går lite sådär halvdant fort.

Min träningsvärk har dykt upp - inte så illa som jag befarande, men kännbar ändå. Jag har noll lust att gå till skolan alls just idag, jag skulle hellre stanna hemma och mysa i varma kläder och se Disneyfilmer. Och försöka laga cappucino. Jag ser dock väldigt mycket fram emot funken ikväll. Och mot lördag, och söndag med. Handboll, Mike och massa mera handboll. Jag kan bara inte bestämma mig för om jag vill se damerna+herrarna spela eller om jag vill åka och titta på Elin när hon spelar. Eller se pappa spela med Old RIK. Gamla gubbar, haha^^. Apropå RIK så spöade de Guif ordentligt. :D Spelar nog ingen roll hur långt ner i tabellen de kommer - jag är RIK:are sen födseln. :P

Trassel med Bustrollsträff två dagar i rad, men nästa vecka blir det nog bättre. :) Jag ska nog smita förbi Espresso House på väg till skolan och inhandla cappucino.

Inga kommentarer: