söndag, september 10, 2006

Some words in the wires.

00:45

Idag. Ja, just det ja. Idag har gått trots att jag inte har gjort så mycket. Jag vaknade vid tio, åt frukost runt halv tolv, tittade på TV, åt igen och åkte till Kungsbacka och bättrade på min träningsvärk. Efter att ha duschat och klätt på mig åkte jag till Göteborg och skulle träffa Linfa, men hennes buss från Bumby dummade sig så jag fick sitta och vänta i 40 minuter, men det gjorde inget. Jag fick en i det närmaste religös stund med en cappucino från Espresso House, en kanelbulle från Pressbyrån och "Halleluja liksom" uppslagen i knäet. När Linda kom så fånlog jag mot henne och kramades och Hanna hittade oss med sin bil och vi åkte till Elin och hade filmkväll och lite mer folk än vi kom och det var trevligt, speciellt en Sara var det. Vi såg först en urdålig film (se INTE "A picture of Dorian Gray" eller vad den nu hette. Under all kritik. Boken är säkerligen bättre.) och sen tackochlov en mycket bättre. Och nu är jag hemma igen.

Hemma igen. Helt ensam. Det känns underligt. Min bror skulle inte komma hem förräns imorgon, resten av familjen är i Falla och ja, då är det bara jag kvar. Jag vet att om jag är uppe länge till så kommer jag deppa mig, så jag ska sova snart. Jag är trött också ändå.
G'night.

Inga kommentarer: