söndag, september 03, 2006

Sluta drömma om det ljuva livet - vi kommer aldrig vara med om det!

17:47

Just nu - jag har en grym huvudvärk, jag har läst 3:ans del i GP och skratta högt och min bror är helt knäpp. Han har en kvadrat av typ 2X2 meter bubbelplast som han sitter och knäpper sönder Popp, popp, popp. Pucko. :P Jag lyckades alldeles nyss att halvt om halv missa munnen när jag skulle dricka vatten och ihh! kallt! Mina fingrar är iskalla och jag ringde Julia en stund förut. Hemmifrån, tills hennes mobil, mina föräldrar blir inte glada när telefonräkningen kommer. :P Jag har ätit en Magnumglass, undvikit att packa upp min träningsväska och tejpat upp en mycket träffade Elvis-stripp på min dataskärm. Jag försöker (misslyckas med att) övertala Carin att åka hit och funderar seriöst på att anmäla mig till en kurs i salsa.

Inga kommentarer: