måndag, september 04, 2006

Slå mig med något hårt i huvudet,

22:04

Herregud och hans mormor. Hela hans släkt om det nu ska vara så. Träningen som jag åkte till varingen träning, eller jo, men inte för mig, utan för A-laget. Jag tränar imorgon klockan åtta, och det hade jag kommit ihåg om jag inte hade varit en av världens vimsigaste människor med huvudet fulltryck av högskoleinfo. Men det gjorde jag inte, alltså stressade jag mig och åkte till Kungsbacka i onödan. Eller, i onödan, det är ju alltid trevligt att vara i hallen och pratas och så, men åker man dit med målsättningen att träna och.. ja. Jag har tyvärr totalt tappat förmågan att tänka några sammanhängdande tankar alls nu, så ni får avsluta det resonemanget själva. Den meningen själva. Äh, whatever.

Jag känner mig som det är ute - halvt orkanblåsig vind och det smakar mörk höstnatt ikväll.
Så många tankegångar som är halva och sönderblåsta i huvudet och som egentligen behöver tänkas till slut. Vimsig, virrig, diverse andra synonymer, you name it. Och trött. Så helt slut i huvudet. Jag babblar när jag försöker säga något. Inget sammanhang nånstans. Jag passar inte in i nåt sammanhang alls utom det sammanhang som har med sömn att göra. Jag borde egentligen duscha, för jag tycker inte om att göra det på morgonen, men det skiter jag i, för jag orkar inte.
Godnatt.

Rörig. Rörig heter det, jag är helt rörig ikväll. usch och blä.
Nu ska jag gå och vara en liten ledsen knut i min säng.

Inga kommentarer: