onsdag, september 13, 2006

Never knew I could feel like this, like I never seen the sky before.

09:03

Dagen började med Den Hysteriska Jakten På Underkläder. Det finns knappt någon ren tvätt för att proppen går hela tiden när vi har fler än en sak inkopplad i köket/tvättstugan. Heja köket. Snälla köket, kom hit nu, jag längtar efter något riktigt. Tidigast imorgon, senast på måndag.

Är jag en hemsk människa om jag medvetet kommer för sent till mitt jobb för att jag vill titta på pappas flickor? Just nu tycker jag inte det, jag återkommer om jag ändrar uppfattning. Det står för övrigt om min favorit Jennifer Kasman i GP idag - läs och njut. :) Och Cissi Grubbström ska stå en halvlek idag. Wehu. :)

Ner och kolla så att allt är nerpackat i väskan och sen iväg till tåget.
Ses ikväll. :)

Inga kommentarer: