lördag, september 23, 2006

Lillebror - ba pa pa.

22:23

Det känns som jag skriver här för jämnan. Nåja, jag trivs ju. Det är skönt att få tankar nertecknat istället för att gå omkring och grubbla.

Med risk för att upprepa mig på tok för ofta, jag är väldigt, väldigt trött. Jag ska gå och sova alldeles snart. Imorgon ska jag upp ganska tidigt för att se lillebror spela match vid nio. Sen har jag nog tänkt att ta mig till kållered och titta på kläder och ev. nya skor. De som jag har börjar ge mig ont i fötterna. Apropå fötter har jag träningsvärk i ovansidan där man böjer foten. Lyckat. :P

Hände mysko sak idag. Det ringde hem med skyddat nummer, och jag svarar "Hej, det är Johanna." och det är alldeles tyst i luren. "Hallå?" säger jag, och det är tyst lite mer och så säger det "klick" och någon lägger på luren. Det är inte så mycket att någon la på utan att säga något som jag stör mig på, utan att jag är så sjuukt nyfiken på vem som ringde och jag kommer troligtvis aldrig att få reda på det. Suuck.

Sova.
Natti, love.

Inga kommentarer: