söndag, september 24, 2006

"Jag kommer inte hem ikväll, om jag känner mig själv."

11:39

Jag har varit uppe sen klockan fem över åtta, ätit frukost och åkt iväg till Önneredshallen för att se lillebror spela pojk-SM. Nu är jag hemma emellan och vi ska dit igen till klockan ungefär ett för att Adam ska samlas då. Mamma och jag ska iväg på promenad och sen börjat matchen vid två. På hemvägen ska vi stanna i Kållered för att kika in på Stadium och Ikea och kanske Obs!. Det kommer inte bli så mycket gjort idag, tror jag inte, men det gör inte så mycket. Jag känner mig rätt mör i hela kroppen; lyckligtvis inte lika död och trött som jag gjorde igår. :)

Jag har ont i halsen och har redan hunnit med att dricka tre koppar thé, varav två med honung i. Hmm, jag vill inte ha ont i halsen. Jag knallar omkring i mina nya handbollsskor inomhus för att se om jag fortfarande tycker om dom när jag haft dom på mig ett tag. Det tror jag - de är verkligen ursköna. :)

Musiktips: Martin Stenmark - Sjumilakliv.


Min bror var en mycket snäll bror och förklarade för mig hur jag skulle ändra länk-sakerna så att de länkade till det jag vill. Så nu har jag gjort det. Wehu. :)

Jag tror jag har dansat funkkoreografin typ 25 gånger sen igår. Me loove. :)

Inga kommentarer: