fredag, september 15, 2006

Let me take you by the hand and leed you through the streets of London.

08:10

Jag är faktiskt inte så farligt trött, hann bara vända på mig en gång igår innan jag somnade pang bom! Helt slut. Jag fick sms från Mia att hon hade tagit sig hem igår oh det var bra, annars hade jag oroat mig. Nu ska jag skriva färdigt min inlämningsuppgift, göra mellanmål att ha med mig.. och nåt mer också, vid närmre eftertanke. Jag ska hem till farmor och farfar sen för att dumpa massa väskor och sen ska jag ta mig till Skatås och springa. Jag har sprungit i Skatås en gång innan, det ska bli spännande att se om jag kommer vilse.

Jag vill ha kaffe.
Jag ska skriva färdigt det här, och sen ordna det.
Jag har ingenting att göra ikväll. Jag vet inte om det är så jag vill ha det eller om jag vill göra något. Det märks väl ikväll antar jag.

Inga kommentarer: