fredag, september 15, 2006

Oh, sweet friday.

14:27

Jag sitter hemma hos farmor och farfar, har blvit lunchutfodrad och ska strax ner och käka mellanmål - sen ska jag försöka ta mig till Skatås. Det var läänge sen jag var där, jag har bara varit där en gång och jag vill dels hitta dit och dels inte springa vilse. Guide nån?

Skolan idag var awsome. Efter två veckor är jag så säker som aldrig det på att det här är precis vad jag vill. Det är allt som jag trodde det skulle vara, och lite till. Halleluja. :D Det har börjat en ny tjej som heter Lisa i våran grupp och hon är nånstans runt Umeå ifrån och har dialekt och (jag skojar inte) knallgröna ögon, riktigt sådär gröna som.. som.. ölglasflaskor ungefär. Det kom helt spontant första gången jag fick syn på henne: "Herregud, vilka ögon du har!" Jag tror hon blev glad. :)

Två stora plus till idag hittills. Plus ett - jag träffade Jennifer på tåget in till Göteborg och vi satt och tjattrade ett bra tag innan jag lämnade henne vid Grönsakstorget och jag fick hennes nummer och ska höra av mig för någon fika någon dag. Så skoj. :) Plus två - för första gången på länge fick jag en pirr-i-magen-sensation. (Alltså.. inte av Jennifer.) Urmysigt. :)

Min telefon är helt knäpp för övrigt - den äter upp telefonnummer. Helt opåkallat. Jättemysko, plötsligt finns numret inte i telefonboken. Hittills har den ätit upp Gabbys nummer, farmors, min brors, Mias och Jennifer. Jag måste uppfostra den. Suck.
Jag kan inte få Justin Timberlake's "Sexyback" ut ur huvudet. Jag går omkring och nynnar "I'll let you whip me if I misbehave..." och det känns inte som en sak man borde gå och nynna på. :P

Inga kommentarer: