torsdag, september 14, 2006

OH, these desires!

23:43

Allright, först det viktigaste. Vi vann våran match! :D 19-13, grymt försvarsspel stundtals. :) Sen kan det väl tilläggas att jag för första gången i mitt liv har fått ett röttkort. Buse. :P

Kom hem ganska fort med hjälp av pappa, åt snabbt, duschade, klädde på mig för att sedan åka in till stan och gå på Sticky med min tjejmaffia. Vilket tyvärr inte var särskilt roligt, Sticky spelade bara brölmusik, jag är vråltrött och Mia var lite deppig --> hon och jag tog 23:15-tåget hem. Väl på tåget satt vi och pratade och jag sa att det kändes lite konstigt att vara utan pojkvän när alla de tre har varsin och Mia tyckte: "Men förför någon då!" och jag sa, jo, tjena, för det är jag ju såå bra på. Eller inte. Då fick jag ett komplett upplägg som bland annat innebar att ta på mig fina underkläder, gå hem till vederbörande, sätta oss i dennes soffa (om denne har någon; jag fick inte direktiv vad som händer om soffan inte existerar) och se på en mysig film. Därefter skulle jag börja pilla lite på hans ben, knäppa upp lite saker och säga "Åh *namn*, jag vet inte vad jag ska ta mig till, ta mig!" och sen skulle jag be honom klä av sig lite sexigt och sensuellt. Sen skulle det hela vara i hamn. Tydligen. Heela förförelsen avklarad.
Ehh, ja. Så det är så man ska göra? Då ska jag bara klara av att göra allt det där utan att börja skratta hysteriskt också. :P

Åh, trött.
Godnatt.

Inga kommentarer: