tisdag, september 26, 2006

Kramp! Kramp!

23:17

Jag känner mig utmattad. Ända sen jag kom hem vid 22 har den lil aork som återstod efter träningen succesivt bara runnit av och nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna.

Nåväl. Lagat mat nästan hela dagen, hem till farmor, åka hem med bror&pappa. Iväg och jobba bli försenad och få stressa som sjutton. Finns nog inget som gör mig mer omotiverad till träning som att tvingas stressa ivägsom en tok innan. Konstigt nog blev träningen tokbra ändå. Men jobbig. 3 vändor Idioten och massa fys i slutet och sen stressa iväg till tåget. Halleluja för att det fanns mat kvar till mig hemma. :)

Nuu kommer jag på att linsgrejerna är nere i ryggsäcken och att jag måste ner och hämta dom. Suck och stön. Imorgon ska jag träffa Jocke. Det är inte alls suck och stön, utan väldigt trevligt.

Jag har fått massa kramp idag, speciellt i fötterna. Mer salt? tror jag. Ska ta reda på det mer specifikt imorgon. Och det krampar i tid och otid, utan att jag ens spänner musklerna. Pain. Sluta upp.

Godnatt.

(Notis efter att jag försökt publicera. Läste nyss server som är dum och inte vill publicera inlägg och inser att mitt bara står och laddar om och om och om och.. ja, ni fattar. :P)

Inga kommentarer: