måndag, september 18, 2006

I'm your hell, I'm your dream - I'm nothing in between

You know you would't want it any other way.

Min bror är en ängel och jag får låna hans iPod när jag ska springa ikväll. En sak till att sätta upp på listan av saker jag ska köpa när jag har råd - en MP3. Och en pulsklocka. Dock hellre MP3 än pulsklocka. Det måste gå att hitta någon halvskruttig sak som inte kostar så mycket.

Föreläsningen idag var stundtals riktigt rolig och inte så seriös. Vi fick kolla på instruktionsvideor om hur man styckade fisk och kyckling, och hur man tillagade mat i ugn eller kokade den. Sen visade föreläsraren en del köksmaskiner (vi ska ha en prep.kurs i matkultur nämligen) och vi började småfnissa när hon stod där framme och viftade med en stoor kökskniv och pratade om hur viktigt det var att ha koll på saker och ting i köket, och sen plockade hon upp en grön skärbräda, höll demostrativt fram den och sa "Och vad tror ni man ska skära på den här?!" och alla bröt ihop och skrattade.

Iväg till Önnered ikväll alltså. Herregud, så länge sen jag sprang runt det där spåret. All these memories. Hoppas jag inte träffar på någon ur mitt gamla lag. Hoppas jag träffar Elin, det vore trevligt. :) Nu ska jag packa iordning väska, äta lite mat och fixa mat att ta med mig. Lillebror skulle vara färdig i Lisebergshallen typ halv åtta. Hmm, ja.
Punkt.

Inga kommentarer: