lördag, september 16, 2006

Come here, come stay.

22:04

Jag sitter hemma hos Emil och har tagit en liten paus från folket där nere. Jag är jättefin ikväll, har uppsatt hår och leggings och en tokfin lila tunika som man knyter i midjan. Och sen har jag en stor stickad tröja och tjockstrumpor som kanske inte riktigt passar alls med det andra, men jag har suttit ute och såå himla varmt är det inte klockan nio på kvällen i september. :P

Idag har inte hunnit med så mycket, mest gå upp och äta mat och åka till stan och gym och träna och sen hem igen och äta mera mat och sen klä på sig och köra hem till Emil. Och så vara här nu. Helt underart trevligt, det var alldeles för länge sen jag träffade Emil. Min "bror". ^^ Jag är så himla mätt och det vaknas snart thé eller kaffe och efterrätt och hur i hela friden ska jag orka med det?

Jag har träningsvärk i framsidan av mina lår efter löpturen igår. Jag vet inte när jag hade träningsvärk efetr att springa sist, så jag känenr mig väldigt otränad. Oh well, det ska jag nog kunna åtgärda också. Löpträning på måndag är det tänkt - kanske skulle ta mig till Skatås då också, om jag inte ska följa med lillebror till hans träning. Jag fick halvt om halvt eytt löfte om att få träna med dem när det inte är så mycket folk på deras träningar. Om inte annat kan jag ju följa med dit och träna ändå - det finns ju både löpslinga och gym. Jamen det blir ju bra. :)

imorgon ska jag ha match i Förbohallen mot Baltichov. Inga röda kort den här gången, skärp mig och skäms på mig. Mamma ska följa med och sitta på läktaren och heja. Det känns tryggt.

Hum. Jag har en himla lust att skriva en kommentar nu som jag gått omkring och upprepat vääääldigt många gånger de senaste dagarna.. men nej. Det passar sig nog inte offentligt och grejer.

Inga kommentarer: