fredag, september 15, 2006

Come suprise me.

23:41

Just nu utgörs mitt tänkande av en stoor del svordomar, för efter mejl fram och tillbaka från skola och CSN så säger skolan att jag är registrerad och CSN säger att jag inte är det, innebär - inga pengar. Jag har varit högskolestudent i två veckor och tycker redan väldigt illa om CSN. Blää!

Jag tog mig faktiskt, efter lite längre tid än väntat, mig iväg till Skatås, med farfar som sällskap. Sällskap är trevligt. Han tog sig iväg på 2,5:an och jag sprang iväg på 5:an och hej, det känns ju att jag inte löptränat på ett tag. Men nu - jag ska se till att ha hyfsad kondition innan det blir vinter och kallt och jag måste springa på de urtråkiga löpbanden. Jag sprang i alla fall hela vägen, mer eller mindre fort i backarna, men jag sprang. Jag är nöjd med mig. :)

Ikväll har jag inte gjort mycket, suttit vid datorn, ätit med familjen, tittat på Idol och för typ 1 timme och 25 minuter sen ringde Julia och vi tog oss ut på en promenix och pratade sex i över en timme. Måste vara ett av de bästa samtalsämnena som finns, om inte annat ett av de mest roande. :) Dock skulle jag vilja ha en killpanel att skicka frågor till - det är en himla massa som vi undrar som.. alltså.. man frågar inte såna saker apropå ingenting. Eller kanske. Men inte offentligt och inte med andra människor i närheten.

Kära nån, vad trött jag var nu när jag kände efter. Imorgon ska jag till Exhale och träna och sen fördriva dagen med vad? fika kanske? är det fint väder så kanske jag kraschar på en filt i parken i närheten, vad heter den, Kungsparken tror jag? Come suprise me. :) och kvällen ska ägnas åt Wikhedes och surströmming. Tjohoo. :)

Nu jag lyssna på "Streets of London" en gång till och sen blir datorn avstängd.
Natti.

Inga kommentarer: