torsdag, september 07, 2006

And here's to you, Mrs. Robinson. Jesus loves you more than you will know.

08:37

Oh ja, visst har jag träningsvärk idag. Hela baksidan av benen och rumpan och det kommer bli värre sen, för det är alltid som värst två dagar efter. Jag har yogat lite grann nu på morgonen för att försöka få igång någon slags blodcirkulation och ska strax gå till affären för att skaffa mig en banan så jag kan få den frukost jag vill ha. Jag prövade att ha i en massa kanel igår, med mycket positivt resultat.

Igår på jobbet var toppen, för det var inga solningar och Sandra gick i princip på en gång, så jag var ensam och jag städade i ett huj och under tiden så vann Linda Bentzing och jag Melodifestivalen och dessutom dansade jag lite salsainspirerat till Shakira för kung och fosterland men mest för mig själv, för efteråt var jag nog så svettig, men glad och lycklig.

Nu skriver jag ut en föreläsning som jag ska titta på tills imorgon, och sen ska jag plugga lite, laga kyckling och sen bege mig långt ut i de halländska skogarna. Men nu, frukost.

Inga kommentarer: