onsdag, augusti 30, 2006

You have to - get up and make things ha-appen.

10:01

Målet från igår var att skärpa mig och inte sova borta hela dagarna såhär det sista innan skolan börjar igen. Check på det. Väckte mig vid 08:30, snoozade i 5 mninuter och låg kvar i nån minut till och bara mornade mig och kände mig allmänt yrvaken och varm och behaglig.

Nyupptäckt band - Fibes, oh Fibes! :)

Efter vissa (plågsamma) beräkningar så ligger min ekonomi på minus. Jag viiiill inte låna mer pengar av mamma och pappa, men jag tycks inte ha så mycket till val. Antingen får jag klara mig utan kurslitteratur, eller utan att betala min kåravgift eller att bli jagad av inkasso för att jag inte betalar mina telefonräkningar. Pest, kolera eller malari? Bara att välja.

Jag måste tvätta kläder idag, annars har jag inga träningskläder att ta på mig. Mina strumpor börjar också ta slut. Vad mer? Laga mat, såklart. Träna, på något sätt. Skulle vilja gå till gymmet.. men det tillåter inte min ekonomi mig.

Inga kommentarer: