onsdag, augusti 30, 2006

Han var solen när det dagas.

21:23

Jag skulle skriva något här, men nu minns jag inte riktigt.
Jag lärde mig ett nytt ord igår - amöbateori. Jag satt och fnissade åt det i fem minuter (alltså inte själva ordet, utan innebörden och allt. Jag tyckte det var så bra och smart och allt. :)) och sen ringde jag Linda för att berätta för henne också.

Tjaa. Jag har lagat mat. Linssalladen hade gjort sig bättre utan linser, quorngrytan var helt ätlig och äpplesalladen med chili var underbar. Snart har jag gjort alla recept jag har kryssat för - vad ska jag göra då? Börja om? Leta nya?
Jag städade undan lite kläder idag. Det ser fortfarande stökigt ut. Suck. Vi får vårat nya kök på fredag. Hoppas jag. Åh, ett kök. Att få laga mat i ett riktigt kök. Vilken dröm. :)

Ikväll känner jag mig tråkig. Mamma och jag kollade på Idol förut och skrattade. Dagens endorfindos, indeed.:)

Inga kommentarer: