måndag, augusti 21, 2006

Utopia, utopia.

22:43

Min enda sanna kärlek här i livet (Julia) har varit här med en ordentligt stukad fot och kryckor och på grund av det så placerade vi oss nere i soffan och jag låg med huvudet i hennes knä och hon hade sin fot på bordet och sen pratade vi och ett tag där var vi ganska elaka och skrattade hysteriskt åt vårat privata skämt och drakar och herregud vad internskämt är roligt.

Imorgon ska jag till skolan och jag ska träffa Gabby och Louice och vi ska sitta vid caféet och jag ska vara passiv rökare som vanligt och hälsa på Lotta och dricka thé och imorgon blir nog en bradag, tror jag, det känner jag i magen nu. Imorgon blir bra. Mamma hämtade böcker och en Bob Hansson-skiva från biblioteket som jag reserverat och halleluja, liksom. Han är så bra.

Filmkväll i helgen? Fortfarande på ett teoretiskt plan, naturligtvis. :)


"jag säger oh´yeah älskling
kom över på den här sidan
då."

Inga kommentarer: