tisdag, augusti 22, 2006

Med bara ett leende.

11:33

Feels just like old days. Jag sitter inne på Lottas kontor och skriver lite i min ensamhet - vilken egentligen inte är så ensam, eftersom det är folk strax utanför dörren. I min avskildhet, istället. Förut skulle jag hälla upp en kopp thé, som vanligt, och döm om min förvåning när glaset sprack när jag hällde i vattnet. Läskigt. Sen fick jag moppa thévatten och fick en ny mugg av Johan, en i porslin. Den höll. :) Thomas hälsade på mig med orden "Du ska inte vara här." och sen skrattade han och jag fick en kram. Jag tycker så mycket om min skola. Okej, före detta skola. jag kommer inet kunna hålla mig härifrån.

Jag kommer inte riktigt underfund med "Zahiren" som jag läser nu. Det är som det inte riktigt når fram, som om det är något grundläggande jag inte riktigt förstår.

Jag ska snart till vårdcentralen med min bror. Skooj. :)

Inga kommentarer: