tisdag, augusti 15, 2006

To be at nutcase.

21:53

Beatles sjunger "All you need is love" för mig, och jo, så är det nog. Jag har haft Julia här och hon berättade hur hon blivit dränkt på väg hem till min farmor och farfar eftersom det kom ett regn av typen monsun och hon fick springa som en galning för att inte drunkna. Och sen sa hon att hon hade skaffat en blogg. Toppen, en till att bevaka. Jag är uppe i 6 bloggar jag läser regelbundet, plus en bilddagbok. I'm busy reading, jag tycker om det. :)

Och ikväll ger jag mig själv en eloge (på ett mycket ironiskt sätt). Ibland är jag det mest imbecilla ärkepucko jag känner. Riktigt länge sen jag svor så mycket och var så arg på mig själv. Jubelidiot, pappskalle och sedan ytterligare lite skällsord som inte lämpar sig i skrift.

Jag tänkte komma i säng innan tio ikväll, men icke. Nåja. Jag ska läsa Julias blogg och sedan krypa i säng. Det blir att sömndrucket kravla sig upp och åka till farmor imorgon igen - de ska lägga klinkers på golvet imorgon. Utsparkad igen, sålunda. Vad ska jag göra imorgon? Jobba, på kvällen. På dagen? Jag kanske beger mig till Göteborg. Ah, jag får se.

Inga kommentarer: