tisdag, augusti 29, 2006

Tisdag kväll.

19:13

Kvällen är ljuvlig och sval, jag ska strax smita in i duschen och efter det ner och äta kvällsmat som jag slipper laga själv. Wehu. :) Träningen gick lite upp och ner, det känns som jag inte riktigt är med i huvudet. Jag gör fel, speciellt i försvaret. Jag gör en del bra saker också, men jag gör fel. Jag vill inte göra fel. Skärp mig.

Tengberg (Heter han så? Eller är det Tingberg? Oh, jag minns inte! Jag tror det är Tengberg.) var nere på träningen idag och jag passade på att fråga om min fot. Han frågade, jag förklarade, han pratade och sen fick jag ta av mig skon och han klämde på foten och hittade stället där det gjorde mest ont och tryckte lite mer. Paa-ain. Men det känns mycket bättre nu, och jag fick lite övningar och saker att göra. Vad är väl lite smärta mot det? :P

Inga kommentarer: