måndag, augusti 21, 2006

Oh brother, where art thou?

14:37

Min bror är världens sötaste. Han ringde nyss och undrade om jag, "världens bästa och snällaste syster" (när han väl börjar så så vet jag att det är något på gång.), kunde gå upp till vårdcentralen och beställa en tid till honom imorgon. Jag upplyste honom om att det var ganska kört, för jag gick upp och satte mig i telefon klockan sju på morgonen, och jag fick ingen tid ändå, det är lika bra att gå och sätta sig på Närakuten i Kungsbacka. Och då kom det. "Johannaaaa? Du kan väl följa med mig dit imorgon då? Det är så tråkigt att sitta ensam och jag vet inte vart det ligger..."
Yes. Min tvillingbror på 19 år, det stämmer. How I adore him. :)

Jag ska passa på och fråga om röntgen och stressfrakturer och sånt där imorgon när jag ändå ärdär. Det kan ju inte skada, at least.

Kan det inte sluta regna snart? Jag vill cykla. Jag tror jag smiter ner till träningen ikväll i alla fall. Jag måste ändå berätta att jag troligtvis inte kan träna på ytterligare.. 6 veckor. Åh, döden, döden.

Inga kommentarer: