onsdag, augusti 02, 2006

My oh my.

22:54

Barndomsnostalgi på hög nivå. Pappa tog med våran gamla Turtles-film hem från farmor, och jag kollade på ett avsnitt ikväll och satt och fnissade och nynnade med. Åh, jag kände mig som sju år igen och allting var jättetufft. :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag känner mig lite tom. Det känns som jag skrivit det som behövde skrivas idag. Dessutom är jag väldigt trött. Det har varit en bra dag. Jag har hämtat min telefon, åkt och tränat, jobbat, träffat Julia och gått till affären och köpt mat. Och jag har varit glad, jag är glad, mår genuint bra i hela kroppen. Visst har jag träningsvärk (som är självförvållad, jag vet, jag borde inte gnälla) min läpp är i vägen och det är fortfarande mer byggarbetsplats än hemma här hemma, men känner jag efter så mår jag bra. :)

Inga kommentarer: