fredag, augusti 11, 2006

I'm easy for your lover's nerv.

10:25

När jag gick och la mig bestämde jag mig för att strunta i att ställa klockan som jag brukar och försöka vakna själv. Det gick bättre än väntat - klockan 08:43 slog jag upp ögonen (för andra gången, för jag hade vaknat en gång innan det) och kände att jag sovit tillräckligt. Jag drömde inatt igen - jag har börjat drömma ganska mycket på sistonde. Det går i vågor, det där med drömmandet. Jag undrar vad det beror på. Natten innan inatt sprang jag dels omkring i en snöig skog och blev jagad av vargar i slutändan och dels gick jag i skolan på Hogwarts. Och inatt var jag gravid, vilket var ganska panikframkallande eftersom jag fortfarande trodde att jag var gravid när jag vaknade första gången. Yrvaken som få låg jag och undrade hur i helvete det hade gått till och vem som var pappan och hur långt gången jag var (i drömmen måste jag varit i typ.. sjätte månaden eller nåt.) och fick mer panik och så vidare. Sen tror jag jag somnade igen. :)

Okej. Alla är iväg på cup. Jag är inte uttagen till laget. Och om jag hade varit det hade jag inte fått spela ändå, för jag går på borreliamedecin. Och som om det inte var nog det så har jag skaffat mig en inflammation UNDER foten (av alla korkade ställen) på trampdynan, så jag kan inte undvika att gå på det och det gör ont. Och jag känner mig väldigt gnällig nu. Usch.

Jag ska i alla fall till Kullavik sen och skrika på min lillebror när han gör mål. Heja heja.

Inga kommentarer: