måndag, augusti 28, 2006

I can't do this all on my own, no, I'm no superman.

22:40

Jag höll yogapass idag, cyklade trött och gäspande hem och ställde cykeln och gick direkt till tåget för första handbollsträningen på tre veckor. Åt banan, frukostlimpa och drack vatten på tåget i ett försök att få tillbaka lite energi. Under uppvärmningen konstaterade jag att jag knappt har någon kondition kvar och att jag fortfarande får håll om jag äter för nära inpå träning. Väl inne i hallen och med träningen igång började jag med att få en boll skjuten i magen. Så, för att sammanfatta - kanske inte den bästa starten efter ett 3 veckors långt uppehåll, men det är så skönt att vara tillbaka, boll och klister och adrenalin, jag är så glad, snudd på euforisk och visst ömmar foten lite grann nu, men knappt något under träning och det är bra och tjohoo. :)

Jag har ätit nyss men magen kurrar ändå. Den får ingen mer mat nu, jag är trött, ska ta en snabb dusch och sedan bums i säng. Apropå säng så ringde Linda förut och vi bestämde att vi skulle sovas torsdag-->fredag och sen tiiidigt på fredag åker jag mig iväg till Jesper och det ska bli så kul att träffa honom igen. :) Jag kommer dock att sakna Carin misstänker jag - vi har varit ganska frekventa det senaste. :) Idag fick jag lite sporadisk inspiration och nu har jag ett dokument med lite lösa fraser och stycken och faktiskt en hel dikt också, som i och för sig nog kommer få sig lite finslipning, men som känns bra ändå.

Gäsp, gäsp.
Natti natt,

Inga kommentarer: