torsdag, augusti 10, 2006

Cuddle me up.

07:22

Varför är det nästan aldrig bra temperatur i mitt rum? Ömsom för varmt, ömsom för kallt. För kallt gör egentligen ingenting, för då har jag bara ett väldigt bra tillfälle att kura ihop mig under ett varmt täcke, men för varmt..? Bleh.

Jag borde i vanliga fall inte ens vara vaken nu, men som sagt så sov jag hos Linda igår, och hon skulle upp och jobba, så jag hade inte så mycket val. (Eller.. jo, det har jag, för jag vet att jag mycket väl får sova kvar medans hon går, men det känns inte lika bra som när hon är där, så jag följer alltid med henne till tåget innan jag går hem.) Vilket i slutändan resulterar i att jag kom ut på deras förstutrapp i ett mycket sömndrucket och virrigt tilltånd och Linda fnissade lite och sa: "Du ser ut som världens mysigaste nallebjörn." Inte precis som jag skull beskrivit mig kanske, men jag tar gladeligen emot andras synpunkter. :)

Just nu önskar jag mig mest en anledning att fortsätta vara vaken, men jag har ingen, och eftersom jag fortfarande ör väldigt sömndrucken och sömnig så går jag nog och lägger mig nån timme till. Cuddle me up.

Inga kommentarer: