söndag, juli 30, 2006

Some things you better say before it's all to late.

10:29

Det höll på att bli katastrof för mig imorse. När jag kom in från promenaden sträckte jag mig efter kastrullen som jag tänkt koka ägg i och mamma meddelar "Spisen funkar inte." och jag stod där med kastrullen i handen som ett annat fån och och pep ynkligt: "Men min gröt då?". Med en min av min-dotter-förstår-inte-självklarheter förklarade mamma att "Du får väl göra den i micron." Morgonen räddad. Inga ägg i och för sig, men gröt i alla fall.

Det är fortfarande fullständigt kaos i huvudet på mig. jag tänker för mycket och spelar upp möjliga happenings: scenario 1, scenario 2, scenario 3... osv i all oändlighet.
Det kändes som jag hade jättemycket att skriva om innan jag satte mig här, men jag kan inte bringa ordning i tankarna.

Och efter en MSN-konversation med en minst lika förvirrard part så känns saker och ting lite bättre. Aldrig enklare, bara bättre. Could never made it without her. :)
Jag återkommer när.. ja. Någon gång.

Inga kommentarer: