söndag, juli 30, 2006

En smula vettlöshet.

01:41

Jag antar att det borde vara självskrivet att jag inte ska blogga när jag varit i Slottskogen sen klockan sex, druckit alkohol och spelat fotboll. Vilket jag struntar högaktningsfullt i. Jag har haft jätteskoj, precis den tankepaus jag behövde och Linda och Bumby och Jukebox och massa trevliga människor och jag har grillat majskolvar och tagit med mig konservöppnaren hem (pappa hotade om att annars skulle jag banne mig få köpa en ny.). Och jag har spelat fotboll tills jag blev så svettig att mina underkläder färgade av sig på tröjan, och jag har tacklats och blivit tacklad och är i seriöst behov av en dusch, men det kan jag ta imorgon. Eller idag är imorgon, men senare idag då.

Nu är jag jättetrött och kommer att lägga mig i min säng och slockna. Sms, pfhh.
Jag... jag.. jag vet inte.

Inga kommentarer: