fredag, juli 28, 2006

Sömnigt

08:05

Godmorgon. Jag ska alldeles snart bege mig ut på morgonpromenad. Det är tackallavädretsmakter inte så varmt ute, utan mer lite lugnt avslappnat svalt. Jag är väl som de flesta och tycker om en varm sommar, men det börjar bli löjligt nu, det har inte regnat på jag vet inte hur länge.

Jag var inte så positivt inställd igår under kvällen, för jag har fått nån infektion som jag skulle sticka hål på (bara det liksom) och sen ha en bomullstuss med alsolsprit på, så hela kvällen gick jag omkring och STANK alsolsprit. Det är så att jag känner mig som alkoholist för mindre. Dessutom svider det. Och är ivägen. Blä.

Jag är på morgonhumör. Kelig. Jag är nog aldrig så kelig som jag är nyvaken. Då står allt mitt hår i en rufsig glora i runt huvudet och allt jag vill är att borra in huvudet i någon halsgrop och kramas. Jag ska smita in till mamma nu och se om hon vill joina mig. Det är mycket roligare att gå med sällskap.

Fridens liljor.

Inga kommentarer: