lördag, juni 09, 2012

Annat fokus.

11:18

Det går lång tid mellan inläggen här - just nu har jag mitt fokus och energi riktade enbart åt ett håll, och det åt att bli PT. Jag älskar känslan av hur ett riktigt, konkret mål får mig att ge allt, allt mot att nå dit. Det är sjukt häftigt med sprudlande motivation!

Jag söker jobb och söker jobb.
Jag tränar, tränar, tränar, äter, äter, äter, sover, sover, sover.
Jag läser bloggar om träning, jag läser böcker om träning, kroppen och mat.
Jag träffar min familj och de som får mig att må bra.

Just nu har avverkat tre examen/studenter på tre dagar med typ-Förkylningen Från Helvetet i kroppen. Jag har orkat vara trevlig i 2 timmar, sen behövet gå och lägga mig och sova ett par timmar, innan jag kan vara social igen. Det är frustrerande och dråpligt och lite ångestframkallande, men inte så mycket att göra åt. Nu är jag med Ma, Pa och Lillebror i Västerås och här stannar vi resten av helgen. Jag mår bättre än igår och tänker att nu är det nog det värsta över. Mamma och jag ska åka till Björnön strax - hon ska springa och jag ska promenera. Sen blir det en vända ner på stan och släkthäng för heeela slanten!

Inga kommentarer: