måndag, mars 26, 2012

Fast i Stockholm.

13:43

Jaha, så en Stockholmsversion av influensan - vad hände där? Efter ett totalt misslyckat försök att leka på stan igår (jag höll på att kräkas inne på Panduro) åkte jag tillbaka till Lou&C:s lägenhet och sov typ 6 timmar mellan kl. 13 och kl. 20. Satt vaken i typ en halvtimme och sov lite till. Sen gick jag och la mig vid halv elva och vaknade strax innan 9 imorse. Sömn är rena läkemedlet, vill jag lova! Sömn och paracetamol, jepp.

Jag skulle åka hem igår... det gick åt skogen. Jag tänkte att jag skulle åka hem idag, men det blir nog inte så heller. Förhoppningsvis har min kropp lagt ner strejkverksamheten imorgon, så ska jag försöka återgå till Västkusten då istället.

Det är väldigt ovant att vara sjuk. Jag har inte varit sjuk på jättelänge och sen bara BAM! två omgångar influensa på mindre än en månad. Hoppas jag är klar för den här gången nu i alla fall!

Inga kommentarer: