måndag, juni 20, 2011

Ikväll.

22:27

Mamma och pappa kom åkte hem för en stund sen - jag har diskat iordning efter vårt pizzakalas i köket och mår bra. Jag har skrivit en spontanansökan till ett jobb, ringt och mailat till ett annat och det känns som jag är en bit på väg där.

Knäet mår fortfarande inte helt bra och jag vet inte riktigt vad som är problemet. Det känns liksom tjock inuti. Mycket underlig känsla, men det känns i vilket fall väldigt fel. Idag fick det kännas hur fan det ville, jag var bara tvungen att röra på mig. Jag har vilat sen förra måndagen - en vecka är ungefär så länge som jag kan låta bli att träna utan att bli helt knäpp. Så, jag gjorde som jag brukar göra när det är något fel på mig och jag inte kan köra som vanligt - jag plockade fram mina stavar. Stavgång är skonsam träning och läskigt jobbigt om en vet hur en ska lägga upp det. En runda runt Safjället och lite fys på golvet i hallen senare mådde jag mycket bättre. Jag ska dansa imorgon med Funky, vi får se hur det går.

Jag mår bättre, mjukare än innan idag.
Jag tror imorgon blir lite bättre ändå.

Inga kommentarer: